2013. július 18., csütörtök

Johanna Lindsey: Lángoló szívek (Viking-trilógia 2.)

A trilógia folytatódik. Vajon a hírhedt szülőknek is hírhedt gyerekei lesznek?

2. Lángoló szívek
Johanna Lindsey mesterien szövi a romantikus történeteket, a vonzó hősök, a lebilincselő kalandok és a lüktető szenvedélyek szíven találják az olvasót. 
Kristen Haardrad bátran állta Royce dühödt pillantását. A foglya volt ugyan Wyndhurst urának, de elhatározta, a rabszolgája nem lesz soha. A lány mit sem tudott a férfi szívében dúló gyűlölet okáról, sem az iránta érzett emésztő vágyról. A nagy hatalommal bíró szász nemesúr méltó vetélytársra talált a viking szépségben – mindketten büszkék és erősek voltak, ám egy nap leomlott a kétely és bizalmatlanság fala, és a mindent elsöprő szenvedély egymás karjaiba űzte őket.


Kristen története kicsit gyengébb szerintem, mint Brennáé. Az viszont biztos, hogy jobban kedveltem, mint az anyját. Az, ahogy hozzáállt a csábításhoz, ahogyan a szexualitásról gondolkodott, valóban a mai napig így van az északiaknál. Ha valaki megtetszik, akkor miért ne?
Ez nagyon szimpatikus volt nekem, amúgy sem kedvelem a nyámnyila hősnőket. Kristen az pedig minden volt, csak nyámnyila nem.

Royce-szal is ki voltam békülve, de nem volt annyira emlékezet számomra. Egy igazi lovag, aki gyűlöli a vikingeket. (mondhatom, teljes joggal)

Tudom, hogy csúnya ilyet mondani, de a fordítással nem voltam megelégedve. Már régebben olvastam angolul, és a magyar nem lett olyan jó. Az is igaz, nem egyedi eset, de ez most valahogy lényegesen gyengébb lett. (de így is sokkal jobb mint egy-két másik fordításnál, ahol legszívesebben a hajamat téptem volna)

Akkor jó olvasást mindenkinek:
http://data.hu/get/6754646/Johanna_Lindsey-Langolo_szivek.pdf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése