2013. július 18., csütörtök

Johanna Lindsey: Add meg magad, szerelmem (Viking-trilógia 3.)

És a trilógia befejező részéhez is elérkeztünk. Ha eddig eljutottunk, már sok ajánlóra nincs is szükség. Igazam van?

3. Add meg magad, szerelmem
Miután tévesen kémnek nézték, Selig Haardrad, a viking iszonyú szenvedéseknek volt kitéve Gronwoodban, Lady Erika börtönében. Egy gondolat tartotta életben, a bosszú.
Amikor a sors a kezébe juttatta a szőke hajú ellenséget, Selig elhatározta, hogy megtöri a kőszívű lány büszkeségét. Arra azonban még lázálmaiban sem gondolt soha, hogy a végén őt is legyőzi az érzéki vágy és a diadalmas szerelem.

El kell hogy mondjam, kissé csalódott vagyok a trilógia harmadik kötetével. Selig történetét már alig vártam, de nem feltétlenül így képzeltem el. 
Selig alantas kis bosszújáról szól az egész regény, amit persze roppant módon élvezett az olvasó, de nem volt valami következetes, inkább csak fenyegetőzött végig. 
Erika pedig, kissé meghunyászkodóbb volt, mint amit vártam volna tőle. Az is igaz, hogy Lindsey egy percig sem áltatott minket azzal, hogy Erika majd egy hős lesz, de valami nagyobb durranásra számítottam a harmadik kötettől. Így nálam az a sorrend állt fel, hogy a az első lett a legjobb, aztán a következő kötetek, mind egy hajszállal rosszabbak. De nem olvashatatlanul, csak az elvárásaim voltak magasabban. Úgymond, magasra tette a mércét az írónő az első kötettel, aztán meg nem tudta megugrani azt.
Nos, attól még érdemes elolvasni, én meg akkor sem tudtam volna megállni, hogy befejezzem a sorozatot, ha éppen vizsgázom (ami egyébként így volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése