2013. augusztus 1., csütörtök

Julia Quinn: Tíz dolog, amit szeretek magában (Bevelstoke trilógia 3.)

A Bevelstoke trilógia záró kötete. Nagyon sajnálom, hogy itt vége van, ugyanis Olivia ikertestvérének és Harry öccsének a történetére is kíváncsi lennék. De nem búsulok, Julia Quinn éppen egy másik aranyos sorozat harmadik kötetén dolgozik, úgyhogy nem hagy minket magunkra.

3. Tíz dolog, amit szeretek magában
1 Sebastian Grey ördögien jóképű csirkefogó, akinek van egy titka. 
2 Annabel Winslow a családja szavazata alapján az a Winslow, aki leginkább hajlamos kimondani, amit gondol, és az a Winslow, aki leginkább hajlamos elaludni a templomban. 
3 Sebastian nagybátyja Newbury őrgrófja, és ha meghal anélkül, hogy örököst nemzene, Sebastian örököl mindent. 
4 Lord Newbury gyűlöli Sebastiant, és bármit megtenne, hogy ezt megakadályozza. 
5 Lord Newbury meg van győződve arról, hogy Annabel a megoldás minden problémájára. 
6 Annabel nem akar hozzámenni Lord Newburyhez, különösen, amikor megtudja, hogy valaha volt egy kis románca a nagyanyjával. 
7 botrányos, 
8 élvezetes és 
9 nagyon pajzán, és a végeredmény: 
10 boldog befejezés.


Személyes kedvencem a sorozatból, ennek a kötetnek a vége. Ami a leánykérés után történt és kiderült, a mai napig nevetésre ösztönöz. Az alapötlet, hogy Nembury Annabelt feleségül akarta venni, nem nyűgözött le, de Julia Quinn nekem bármilyen történetet eladhat, én biztosan vevő vagyok rá. 

Sabastian-t nagyon kedveltem a második részből, és nem kis meglepetést okozott írói munkásságával. Jókat szórakoztam az általa kitalált "galambhalálracsipkedős" jeleneteken. Nehezen tudtam a nevével megbarátkozni,  ugyanis mindig A kis hableány jutott róla eszembe. Amikor túltettem magam a dolgon, úgy az előző kötet felénél, már észre sem vettem. 

Külön dicséret a kiadónak, nagyon tetszenek ennek a sorozatnak a borítói, és a harmadik résznek a fülszövege is jó poén volt. 

A könyv:
http://data.hu/get/6793650/Julia_Quinn-10_dolog_amit_szeretek_magaban.pdf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése