2013. október 26., szombat

Julia Quinn - The Splendid Trilogy

Régen nem írtam, de nem is volt sok időm olvasni. Az utolsó pár hétben a Splendid trilógiát olvastam Julia Quinn-től. Még nem olvastam tőle semmit angolul, de meglepődve tapasztaltam, hogy angolul is úgy olvastatja magát, mint a legjobb magyar fordítások. Azért nem mertem eddig belekezdeni, hogy bármit is elolvassak tőle, mivel a magyar kiadás alapján azt hittem elképesztően bonyolult lehet, hogy nem fogom érteni a poénokat. De azt kell, hogy mondjam: Julia Quinn szerintem minden nyelven Julia Quinn, főleg ha az ember eredetiben olvassa. A fordító előtt pedig le a kalappal, hogy ennyire hiteles volt. 

Nos, akkor lássuk a sorozat első kötetét, ami már magyarul is megjelent. Nem olvastam magyarul, de a címe a nem túl szofisztikát Csudajó. Az írónő Goodreads oldalán, egyébként a sorozatot Blydon series-ként találtam meg.

1 Julia Quinn - Splendid ( Splendid Trilogy 1.)



There are two things everyone knows about Alexander Ridgely. One, he's the Duke of Ashbourne. And two, he has no plans to marry anytime soon...

That is until a redheaded American throws herself in front of a carriage to save his young nephew's life. She's everything Alex never thought a woman could be—smart and funny, principled and brave. But she's a servant, completely unsuitable for a highborn duke—unless, perhaps, she's not quite what she seems...

American heiress Emma Dunster might be surrounded by Englishmen, but that doesn't mean she intends to marry one—even if she has agreed to participate in one London Season. When she slipped out of her cousins' home, dressed as a kitchen maid, all she wanted was one last taste of anonymity before her debut. She never dreamed she'd find herself in the arms of a dangerously handsome duke... or that he'd be quite so upset when he discovered her true identity. But true love tends to blossom just when one least expects it, and passion can melt even the most stubborn of hearts.


Nos, miután elolvastam, azt gondoltam először: hogy lehet egy ennyire élvezetes könyvvel kezdeni az írást? Emma karaktere egyszerűen imádnivaló és Alex is gyorsan belopta magát a szívembe. ( Bár néha szívesen fejbe csaptam volna egy lapáttal, mert annyira túlgondolt mindent.) Azt szeretem egyébként annyira az írónőben, hogy annyira valódiak, úgymond életképesek a karakterei, hogy majdnem mindig találok valakit, akivel azonosítani tudom őket. 
A könyvvel mindössze annyi volt a problémám, hogy úgy éreztem, hogy Quinn mindent bele akart sűríteni egy regénybe, amiről korábban álmodott. Néhol már túl soknak éreztem a történést és felmerült bennem a kérdés, hogy egy kapcsolat tényleg túlélhet-e ennyi megpróbáltatást. Végül minden voksomat megkapta erre a kötetre is, és ha hozzávesszük, hogy az első könyve, még a max pontnál is többet kap nálam. 

Ide most nem töltök fel letöltési linket, de egy blogban találtam online olvasható linkeket. Garantáltan működnek, nagyjából 1 hónapa folyamatosan használom őket.

http://freeromanceebooksdownload.blogspot.hu/2012_05_01_archive.html


9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az említett blogot csak úgy lehet olvasni, ha olvasói meghívót kapok. Nem tudom, hogy ezt a meghívót Tőled kell-e kérni vagy kitől? Ha Tőled légyszíves küldjél nekem. Nem tudom mi kell hozzá az e-mail címemet azért megírom: nagyildikozsuzsi@g mail.com
    Köszönöm előre is Ildikó

    VálaszTörlés
  2. Szi!
    Nekem is küldenél kérlek egy meghívót, ha nem nagy fáradtság...
    Előre is köszönöm!
    Ez az e-mail címem: orsiii.ob@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnék meghívót. demedori95@gmail.com köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia én is szeretnék meghívót ha lehetséges köszi :) chidorisan26@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! tudnál küldeni nekem is meghívót ehhez a bloghoz? Köszönöm!
    szentperi@hotmail.com
    Klára

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Kaphatnék én is egy meghívót?
    matildbiro20@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én is kaphatnék meghívót? Nagyon örülnék neki. Pinter.zoltanne@gmail.com az e-mail címem. Köszönöm szépen! 🙂

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én is szeretnék meghívót a blogodhoz. Küldenél nekem a liprea@gmail.com e-mail címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés