2013. július 31., szerda

Mary Jo Putney - Vihar és rózsák (Bukott angyalok 1.)

A Bukott angyalok sorozat első kötete. Jó kis sorozat, bár nehezen kezdtem neki. Nem mertem megpróbálni, mivel az első kötet fülszövege nem izgatott annyira, hogy próbálkozzam, viszont volt a sorozatban egy-két rész amire nagyon kíváncsi voltam, úgyhogy elkezdtem olvasni. Sok mindent mondhatok róla, de azt nem, hogy megbántam volna.

1. Mary Jo Putney - Vihar és Rózsák

1814. Mennyire befolyásolhatja az előnytelen származás egy törvénytelen gyermek életét, kiváltképpen akkor, ha grófi családba kell beilleszkednie? Nicholast nagyapja semmiképpen nem akarja a származása miatt elfogadni, ezért gyermekkora sok viszontagság közepette telik. Nem is bánja, hogy felnőtt korára el kell hagynia a birtokot. Hosszú idő múlva mint egyedüli örökös tér vissza, ám nem várt nehézségekkel találja magát szembe…Egy nap az ördöginek tartott grófot felkeresi a helyi tanító kisasszony, hogy segítségét kérje a bányában dolgozók érdekében. A férfi segít – a nő feláldozza magát, mígnem minden jóra fordul.

Clare-t nagyon kedveltem, mint a prűd kisasszonyt. Nagyon mókás volt, ahogy eleinte megbotránkozott Nicholas viselkedésén. Nehezen csiszolódtak össze, de végül sikerült. Nicholas egy kicsit jobban csiklandozta a fantáziámat, mint Clare, sokkal érdekesebb volt a története. De ahogy az lenni szokott, végül minden kiderült. Az írónőtől mindig elvárható kalandos vonal itt is jelen volt. Nem a kedvencem a sorozatban, sőt talán ezt tartom személy szerint a leggyengébbnek, azonban kedvelem és jó viszonyban vagyok a karakterekkel. 

Talán egy kissé lassú volt, és az utolsó pár oldalon történt csak valami. És nálam ez a legnagyobb negatívumként jelent meg.

A könyv:
http://data.hu/get/6790486/Mary_Jo_Putney-Vihar_es_rozsak.pdf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése