2013. július 18., csütörtök

Miriam Minger: A pogány jutalma

Hello!
Itt egy újabb könyv, amit úgy egy hónapja olvastam.

Az írónőt nem ismertem mielőtt elolvastam volna tőle ezt a könyvet, és véleményem szerint nem is nagyon vagyok kíváncsi a többi művére.
Itt egy kis ajánló :

Miriam Minger: A pogány jutalma



Rurik: 
A bátor viking harcos egyedül indul útnak egy harci feladattal, de utazása során egyik aranyhajú foglya fellobbantja vágyának tüzét. Kardot ránt, hogy megvédelmezze a lányt… aztán megesküszik, hogy bármi áron megszerzi magának a szépséget. 
Zora: 
Az elragadó orosz szépség, aki árulás áldozata lett, elutasítja fogva tartója, a félelmetes erejű viking közeledését… Esküt tesz, hogy sosem fogja megadni magát neki. 
A viking harcos kém, és az a feladata, hogy a gyönyörű Zora népét fondorlattal behódolásra kényszerítse. De észveszejtő éhsége a lány forró érintése, és a lány vágyódása az ő tüzes ölelése után olyan lángoló szenvedélyt ébreszt benne, amely nagyobb jutalom számára bármelyik királyságnál…

Még emlékszem erre a könyvre, bár nem azért mert annyira jó lett volna. Nem kifejezetten emlékszem a karakterekre, ami nálam annyit jelent, hogy nem voltak jól kidolgozva. Egy estét el tudtam vele tölteni, de hogy még egyszer nem fogom kiolvasni, az biztos.


Azért olvastam ki, mivel vikinges könyv, és szeretem azt a kort amiben játszódik. Viszont, a helyszín nem a Skandináv-félsziget, vagy Dánia, hanem Novgorod. Talán azért nem tetszett, mert elsőre csalódnom kellett. A leírás kifejti, hogy orosz a hercegnő, csak éppen elfelejti említeni, hogy egy tucatnál több viking nem igazán van a főszereplők közelében.


Azért annyira nem volt vészes, egyszer el tudtam olvasni, és igazán küzdenem sem kellett vele. Itt a letöltő link, ha valaki el szeretné olvasni:



http://data.hu/get/6753719/Miriam_Minger_-_A_pogany_jutalma.pdf

6 megjegyzés:

  1. Szia,én ezt szeretném letölteni, de azt írja ki, hogy nincs hozzáférésem. Tudnál nekem segíteni?

    VálaszTörlés
  2. Szia szerrtném én is ezt a könyvet letölteni de nincs hozzáférés. Tudnál ez ügyben segiteni? Elöre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem sincs hozzáférésem. Kérlek segítessz?
    Nagyon köszi! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is szeretném letölteni a könyvet. Segítenél nekem is?

    VálaszTörlés
  5. Szia! Sajnos nekem sincsen hozzáférésem, kérlek segítessz?
    Köszi

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés