2013. július 27., szombat

Karen Hawkins - Határtalan szerelem (MacLean átok 4.)

Azért ezzel a résszel kezdem a blogolást, mivel az első hármat már régebben olvastam. Most, viszont sikerült megszereznem a negyedik kötetet, és íme el is olvastam.

4. Karen Hawkins - Határtalan szerelem


A londoni társasági évad közepén a meggondolatlan és csélcsap ifjú hölgy, Caitlyn Hurst komoly zűrzavarba keveredik: csapdát akar állítani a vagyonos és jóképű Alexander MacLane-nek, hogy a férfinek feleségül kelljen kérnie őt. Tervéről azonban értesül ikertestvére, Caitriona, valamint Alexander öccse, Hugh MacLane is, és egymásról mit sem sejtve, mindketten próbálják megakadályozni a tervet. A sors fintora, hogy végül ők keverednek botrányba, amelynek vége kényszerű házasságkötésük lesz. A gyors londoni esküvőt követően Triona és Hugh a férfi skóciai birtokán kezdi meg titkokkal és nehézségekkel teljes közös életét. Vajon sikerül-e érzelmileg is közel kerülniük egymáshoz? Elég erős lesz-e a szerelmük, hogy megtörjön a MacLeaneket évtizedek óta sújtó átok? Vajon Triona elszántsága rábírja-e Hugh-t, hogy teljes mértékig bevonja a lányt az életébe, és megossza vele minden titkát? 


El kell hogy mondjam, élvezem a sorozatot és két év kihagyással is emlékeztem nagy vonalakban a történetére, ami az általam olvasott könyvek mennyiségét figyelembe véve, már teljesítmény. A könyv nagyon tetszett, és egyszer el lehet olvasni. Az biztos, hogy nem fogom elővenni még egyszer, de egy éjszakát rá tudtam szánni. Kedves, könnyed, néhol vicces volt. Azt is figyelembe vettem, hogy a könyvön sokat dobott, a család mágikus ereje. Nagyon tetszik az ötlet, hogy az időjárást befolyásolhatja a hangulatuk. Hiszen a mondás is úgy tartja, olyan a hangulata, mint az időjárás. 


Caitriona kellemes kis karakter volt, nem  a kedvenc női alakjaim egyike. Igazából karakterileg nem tudunk meg róla annyira sokat. Találkoztam már olyan karakterrel, amit annyira megismertem, hogy majdnem biztosra meg tudtam volna jósolni, mit tenne egy bizonyos helyzetben. Ő nem ilyen volt.


Hugh már érdekesebb volt. Nem volt tökéletes, sem kifejezetten elragadó az elején, de megkedveltem. 

Nekem pedig mindig egy jó pont, ha egy pasi szereti a gyerekeket. 


A legnagyobb kritikám talán az lenne, hogy nem voltam képes megjegyezni a főhősnő nevét. Nem akarom megbántani az írónőt, de Caitriona számomra annyira idegenen cseng, hogy kiolvasni sem vagyok képes elsőre. De lehet, hogy csak az én hibám. 

Bátorításként annyit szeretnék leírni, hogy izgatottan várom, mi fog történni a sorozat záró kötetében. Aztán újra elolvasom az első három kötetet, és arról is írok Nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése